Випускний в Мирогощанському аграрному коледжі

29 червня 2017 року у Мирогощанському аграрному коледжі відбулась урочиста подія з нагоди вручення дипломів випускникам 2017 року навчання.

Минуло 4 роки, як у вересні 2013 року залишали першу шкільну колиску і перейшли на каруселі коледжу мої найкращі, найдорожчі, уже зовсім дорослі ОТ - 41. Коледж зустрів вас рівнянням з багатьма невідомими.

Дорогі мої випускники, сьогодні у вас свято, якого немає в жодному календарі. Цей надзвичайно хвилюючий день ви чекали з нетерпінням, і кому, як не мені це відомо найкраще!!!

Сьогодні, стежина, яка вела вас усіх разом протягом 4 років навчання розійдеться у різні напрями. Вже завтра перед вами відкриються тисячі доріг, адже кожен із вас обере свій особистий шлях. За роки проведені разом ви стали для мене не просто студентами, ви стали моїми вірними друзями. Я вас всіх разом і кожного поодинці дужу-дуже сильно люблю. Я хочу вам подякувати за те, що саме ви були моїми студентами, моєю групою. 

Бажаю Вам стати хорошими чесними людьми, завжди досягати поставленої мети. Нехай Ваш життєвий шлях почнеться з високого рівня. Ніколи не знижуйте планку. Хочу побажати Вам зустріти справжню чесну єдину любов на все життя. Бережіть свої душі та серця.